Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων των Μαθητών του Δημοτικού & Νηπιαγωγείων Διρφύων

Αγαπητοί γονείς, Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού & Νηπιαγωγείων Διρφύων.Η ιστοσελίδα αυτή αποβλέπει στην άμεση ενημέρωσή σας, γιατί πιστεύουμε πως ο ενημερωμένος γονέας είναι πιο χρήσιμος και πιο ενεργός στην σχολική κοινότητα. Θα χαρούμε να μας βοηθήσετε στην προσπάθειά μας αυτή στέλνοντάς μας παρατηρήσεις, σχόλια, κείμενα, άρθρα, links στo email: tosxoleiomas@yahoo.com .

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΡΦΥΩΝ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ
  • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
  • ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
  • 30 Χρόνια απ' τον Θάνατο του Γιάννη Ρίτσου. Ας γνω...
  • ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020


στις Απριλίου 10, 2020
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ Δ.Σ. ΘΗΤΕΙΑΣ ΜΑΙΟΣ 2021- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2023

  • Καλή Τσικνοπέμπτη!!!!
      Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες , μαθητές, εκπαιδευτικοί και φίλοι του Συλλόγου σας ευχόμαστε Καλή Τσικνοπέμπτη με υγεία και χαρές. Νοσταλγούμε...
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΡΦΥΩΝ
    Την Πέμπτή, 27 Φεβρουαρίου 2020 δεν θα λειτουργήσει το Δημοτικό σχολείο Διρφυων όπως και όλες οι σχολικές μονάδες που είναι προσκεκλημένες...
  • Ευχαριστούμε τους δασκάλους και τους (τις) νηπιαγωγούς των σχολικών μονάδων μας
      Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Μαθητών του Δημοτικού & Νηπιαγωγείων Διρφύων, θέλει να ευχαριστήσει και να συγχαρεί τους...

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

  • Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
  • Ηλεκτρονική Τάξη
  • Ψηφιακό Σχολείο
  • Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία
  • Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Ευβοίας
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Σοφά λόγια

Τρίλιζα



Ροή ειδήσεων

Ειδήσεις

rss

Τηλεόραση

Δείτε όλο το πρόγραμμα


Δείτε όλες τις ταινίες


Εφημερίδες


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Τα ζώδια


Ζώδια  

Chat

Ο Χάρτης της Ελλάδας

1 Map

Οδική Κυκλοφορία Για Ποδηλάτες

Οδική Κυκλοφορία Για Ποδηλάτες
«Τα παιδιά δεν χρειάζονται απλά να αγαπιούνται,
χρειάζονται να γνωρίζουν πως ότι κι αν κάνουν,
δεν μπορεί να αλλάξει το γεγονός ότι αγαπιούνται.»
Alfie Kohn❤

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ημερολόγιο

hmerologio.gr

Ώρα Ελλάδος

Αθήνα

Ο Καιρός

πρόγνωση καιρού από το k24.net

Καλωσόρισμα

Αγαπητοί γονείς,

Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του Δημοτικού και Νηπιαγωγείων Διρφύων. Τα σχολεία μας είναι το 6/θέσιο Ολοήμερο Δημοτικό Διρφύων με έδρα τον Πάλιουρα Ευβοίας και τα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία Καθενών και Πάλιουρα. Η ιστοσελίδα αυτή αποβλέπει στην άμεση ενημέρωσή σας, γιατί πιστεύουμε πως ο ενημερωμένος γονέας είναι πιο χρήσιμος και πιο ενεργός στην σχολική κοινότητα. Θα χαρούμε να μας βοηθήσετε στην προσπάθειά μας αυτή στέλνοντάς μας παρατηρήσεις, σχόλια, κείμενα, άρθρα, links στο email tosxoleiomas@yahoo.com. Ελπίζουμε να γίνει αφορμή για μεγαλύτερη συνεργασία και περισσότερη συμμετοχή όλων των γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Πρόεδρος Μακρή Φωτεινή

Εορτολόγιο

Εορτολόγιο  

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων των Μαθητών του Δημτικού & Νηπιαγωγείων Διρφύων
Πάλιουρα Ευβοιας, Δημος Διρφυων Μεσσαπιων, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Τα παιδιά είναι για τους γονείς ο κόσμος τους ολόκληρος. Από την πρώτη κιόλας στιγμή που τα αντικρίζουν πλημμυρίζουν από αγάπη κι ένα αίσθημα ανείπωτης περηφάνιας για τα μικρά, μοναδικά και ξεχωριστά τους «δημιουργήματα». Κάθε στιγμή μετέπειτα και κάθε νέο τους επίτευγμα είναι για τους γονείς πηγή χαράς: το πρώτο βήμα, το πρώτο δόντι, η πρώτη λέξη.

Η έναρξη της σχολικής ζωής αποτελεί στιγμή-ορόσημο που «χρωματίζεται» από το άγχος του αποχωρισμού, το φόβο για την ασφάλεια του παιδιού και τις προσδοκίες για το μέλλον. Στο σχολείο περιμένουν οι γονείς να μάθει το παιδί να γράφει, να διαβάζει, να προσθέτει, να αφαιρεί, να σκέφτεται πώς και γιατί, να κάνει φίλους, να διαχειρίζεται τις διαφορές του, να επικοινωνεί, να παίζει, να κατασκευάζει, να δημιουργεί, να.., να…. Κι ύστερα αν είναι καλό με τα μαθήματα να σπουδάσει, να γίνει ένα εξαίρετος/μία εξαίρετη επαγγελματίας και να έχει μιαν όμορφη ζωή κι έτσι να ζήσουμε κι εμείς καλά κι αυτό καλύτερα.

Ή μήπως όχι;

Συμβαίνει κάποιες φορές το σχολείο να ξεκινά και όλα να πηγαίνουν καλά τις πρώτες μέρες ή ακόμη και τα πρώτα χρόνια. Και ξαφνικά(;) μια μέρα ο δάσκαλος/η δασκάλα καλεί τους γονείς και τους ανακοινώνει πως το μικρό τους καμάρι δυσκολεύεται μάλλον στη μάθηση. Η πρώτη σκέψη των γονιών είναι «Αποκλείεται, όχι το δικό μου παιδί». Ωστόσο αν το καλοσκεφτούν συνειδητοποιούν πως πράγματι το παιδί και στο σπίτι δυσκολεύεται να γράψει ή να διαβάσει ή να θυμηθεί τι διάβασε ή να γράψει σωστά την ορθογραφία ή να βάλει τις σκέψεις του στη σειρά ή να μάθει την προπαίδεια ή να προσθέσει και να αφαιρέσει με τον νου ή να καθίσει συγκεντρωμένο για όσο χρόνο απαιτούν οι εργασίες του ή να επικοινωνήσει με τους άλλους ή να διαχειριστεί τα συναισθήματά του ή… ή …
Ωστόσο η επισήμανση του εκπαιδευτικού και δη η σύσταση να υποστηριχθεί το παιδί στο Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) έρχεται σαν κεραυνός εν αιθρία και βιώνεται από τους γονείς ως προσβολή και πιθανώς ως απειλή. Το γεγονός αυτό οφείλεται σε τρεις μεγάλες παρανοήσεις:

Μύθος Πρώτος: Όταν ο/η εκπαιδευτικός μιλάει για μαθησιακές δυσκολίες εννοεί ότι ο μαθητής υστερεί νοητικά.

ΛΑΘΟΣ. Είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο πως οι Μαθησιακές Δυσκολίες συναντώνται σε ένα σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού παγκοσμίως (σε ορισμένες περιπτώσεις ανέρχεται στο 15-20%) και παρατηρούνται συχνότερα στα αγόρια από ότι στα κορίτσια. Είναι ένας όρος ομπρέλα που καλύπτει διαφορετικές ομάδες με ανόμοια και ποικίλης μορφής χαρακτηριστικά. Οι Μαθησιακές Δυσκολίες που συχνότερα παρατηρούμε στα σχολεία δεν συνδέονται με νοητική υστέρηση. Συνεπώς όταν οι εκπαιδευτικοί μιλούν για ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών σε ένα μαθητή δεν υπαινίσσονται ότι το παιδί αυτό υπολείπεται σε γνωστικές ικανότητες. Τουναντίον επισημαίνουν το γεγονός ότι ένα παιδί με κανονική «ευφυΐα» δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε συγκεκριμένους τομείς της σχολικής ζωής (ανάγνωση, ορθογραφία, μαθηματικά). Μοναδική πρόθεση του/της εκπαιδευτικού είναι η κατά το δυνατόν πιο έγκαιρη ανίχνευση των δυσκολιών αφού είναι επίσης επιστημονικά τεκμηριωμένο πως η πρώιμη έναρξη της παρέμβασης συμβάλλει στην μέγιστη αποκατάσταση των δυσκολιών.

Μύθος Δεύτερος: Το ΤΕ είναι μία τάξη που πάνε όλοι μαζί οι αδύναμοι μαθητές

ΛΑΘΟΣ. Το ΤΕ είναι μία δομή που λειτουργεί σε αρκετά από τα σχολεία γενικής εκπαίδευσης. Δεν είναι τάξη στην οποία εγγράφονται και φοιτούν οι μαθητές χωριστά από τους συνομήλικους τους και για όλο το διάστημα της ημέρας. Τα παιδιά που χρειάζονται υποστήριξη προσέρχονται στο ΤΕ είτε ατομικά είτε σε μικρές ομάδες μαζί με άλλους (1 ή 2) συνομήλικους μαθητές με παρόμοιες δυσκολίες και υποστηρίζονται από εξειδικευμένους παιδαγωγούς, με εξατομικευμένο πρόγραμμα που στοχεύει στην αποκατάσταση των δυσκολιών τους. Αυτό συμβαίνει μερικές ώρες την εβδομάδα, ανάλογα με τον βαθμό της δυσκολίας τους, ενώ όλες τις υπόλοιπες ώρες βρίσκονται στις τάξεις τους και παρακολουθούν το πρόγραμμά τους. Μάλιστα ο νόμος ορίζει πως οι μαθητές δεν αποσύρονται από μαθήματα που τους προσφέρουν χαρά και τη δυνατότητα για έκφραση και διάκριση (π.χ. εικαστικά, μουσική, γυμναστική, θεατρική αγωγή, πληροφορική). Οι δάσκαλοι των ΤΕ συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.

Μύθος Τρίτος: Η απόσυρση του μαθητή στο ΤΕ τον στιγματίζει.

ΛΑΘΟΣ. Αυτό που στιγματίζει είναι η άρνηση της δυσκολίας του παιδιού και η πεποίθηση πως για όλα φταίει η «τεμπελιά» ή η «αδιαφορία» του. Με αυτή τη στάση ο μαθητής/η μαθήτρια φορτώνεται με μία ταμπέλα που δεν του/της αξίζει και που τον/την αδικεί. Επιπρόσθετα παρατείνεται το μαρτύριο της καθημερινής «αποτυχίας» μέσα στην τάξη (στην ορθογραφία, στην ανάγνωση, στα μαθηματικά, στο να πει το μάθημα), η οποία ακόμη κι όταν δεν σχολιάζεται αρνητικά από τους άλλους συμμαθητές, βιώνεται άσχημα από το ίδιο το παιδί και οδηγεί στον αυτοστιγματισμό του και σταδιακά στην εγκατάλειψη της προσπάθειας.
Πρώτος και σημαντικότερος στόχος για τους εκπαιδευτικούς στο ΤΕ, μετά την άτυπη αξιολόγηση των δυσκολιών των μαθητών, είναι η αποκατάσταση της φθαρμένης αυτοεικόνας τους, η ψυχολογική τους ενδυνάμωση και η διασφάλιση εκείνων των μαθησιακών ευκαιριών που θα τους επιτρέψουν να επιτυγχάνουν ώστε να νιώσουν καλύτερα με τον εαυτό τους και να ανακτήσουν το ενδιαφέρον τους για τη μάθηση.
Και μια αλήθεια: «Η παιδεία είναι για τον άνθρωπο ένας δεύτερος ήλιος» (Πλάτωνας)- Τα ΤΕ διασφαλίζουν όλοι οι μαθητές να βρίσκουν μια θέση κάτω από αυτόν τον ήλιο.
Εναρμονιζόμενη με τις διεθνείς συνθήκες (UNESCO, 1994) η χώρα μας έχει νομοθετήσει την ισότιμη συνεκπαίδευση όλων των παιδιών σε ένα κοινό εκπαιδευτικό πλαίσιο. Συνεπώς ολοένα και περισσότεροι μαθητές με σύνθετες μαθησιακές δυσκολίες εγγράφονται στα γενικά σχολεία. Κάποιοι από αυτούς υποστηρίζονται ατομικά από εξειδικευμένο εκπαιδευτικό ενώ οι υπόλοιποι προσέρχονται στο Τμήμα Ένταξης για υποστήριξη. Δίνεται έτσι μία μοναδική ευκαιρία στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς των γενικών σχολείων να βιώσουν την χαρά της συνύπαρξης και να ενστερνιστούν την αξία του σεβασμού της διαφορετικότητας. Γιατί κάθε παιδί είναι εντέλει ξεχωριστό κι όχι μόνο το δικό μας.

Τσιολπίδου Ξ./ Δασκάλα Ε.Α.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2023 (6)
    • ►  Νοεμβρίου (5)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
  • ►  2022 (2)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2021 (15)
    • ►  Δεκεμβρίου (4)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (4)
    • ►  Φεβρουαρίου (2)
  • ▼  2020 (112)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Νοεμβρίου (25)
    • ►  Σεπτεμβρίου (7)
    • ▼  Απριλίου (3)
      • ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Σ...
      • ΤΟ ΚΟΛΑΖ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΕ...
    • ►  Μαρτίου (15)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2018 (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)

Φόρτωση...

Φόρτωση...

Κάνε την παραγγελία σου για το ετήσιο ημερολόγιο του Συλλόγου

ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ
ΟΝΟΜΑ… ΕΠΩΝΥΜΟ……… ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ…….. ΠΟΛΗ…… ΤΑΧ.ΚΩΔ……….. ΝΟΜΟΣ……………
E-MAIL…. ΤΗΛ. ΚΙΝΗΤΟ…… ΤΗΛ. ΣΤΑΘΕΡΟ…
Επιλέξτε τα προϊόντα σας γράφοντας πόσα τεμάχια θέλετε και πατήστε υποβολή φόρμας.
TEM : ΕΤΗΣΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Τιμή 5,00>

Ελληνικά Κάστρα

Τυχαία Επιλογή από τα καλύτερα Ελληνικά Κάστρα

get this widget

Μετατροπέας

τιμη χρυσου σημερα
Εικόνες θέματος από selensergen. Από το Blogger.